2016









Przyszedł czas, by podsumować kolejny rok mojego pstrykania.

Studniówka, pierwsze wesele! Dużo się działo. 

Szczególne uznanie należy się Kasi i Pawłowi, za zaufanie, w tak ważnym dla nich dniu! Dziękuję za ten niezapomniany dzień, a właściwie dwa dni! ❤

Dużo osób po raz pierwszy stanęło przed moim obiektywem. Mam nadzieję, że nikt tego nie żałował, hahaha. 

Dziękuję wszystkim, z którymi współpracowałam w ubiegłym roku. To dzięki wam powstały te wszystkie zdjęcia! 

WYPADAŁOBY PODZIĘKOWAĆ TEŻ RODZICOM (OSTATNIE ZDJĘCIE).
 DZIĘKI ZA TO, ŻE PRZYMYKACIE OKO NA TO, ŻE ZAMIAST SPRZĄTAĆ LUB ROBIĆ INNE POTRZEBNE RZECZY, LATAM PO MIEŚCIE Z APARATEM. KURDE. SZACUNECZEK.

A PRZEDE WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA CUDOWNĄ ATMOSFERĘ JAKA PANUJE PRZY SESJACH! JESTEŚCIE NIESAMOWICI!!

W 2016 NA SWOJEJ FOTOGRAFICZNEJ DRODZE SPOTKAŁAM NAPRAWDĘ ŚWIETNYCH LUDZI. DZIĘKUJĘ.
------------------------------------------


Standardowo, instagram mnie również podsumował. (Szkoda tylko, że w większości moim nieadekwatnym ryjkiem.)






Pomijając fakt, iż w 2017 zdjęć będzie bardzo mało, życzę sobie, żeby były równie dobre, a nawet lepsze. Jest fajnie. 
See you.

Komentarze

Popularne posty