2015...

Szczerze? Miałam tego nie robić, ale jak już zaczęłam sklejać, to stwierdziłam, że wielkim błędem było nie zrobienie podsumowania 2014 roku. Aż trochę smutno, bo wpadło wtedy wiele dobrych ujęć. Swój błąd naprawiam w 2015.



Tutaj chciałam podziękować wszystkim, którzy ubarwili mój foto2015, a także tym, którzy dodawali mi otuchy i wierzyli we mnie nie tylko w 2015, ale od początku mojej zajawki.

Podsumowując:
Pierwszego motywującego kopa dostałam 19 stycznia, kiedy przyszły wyniki konkursu DIAPORAMA, w którym zdobyłam Grand Prix. Do tej pory nie wierzę, że to ja. Gdyby ktoś chciał, tu może to przeczytać:
Grand Prix DIAPORAMA 2015

Drugi motywujący kop był 28 maja - wyróżnienie w konkursie "Miejsca bliskie sercu". (PRZY CZYM GRATULUJĘ KAMILI I KORNELI ZAJĘTYCH MIEJSC <3)
Tutaj można "czytnąć": 
Miejsca bliskie sercu

I ostatni kopniak, tu chyba tak samo duży jak pierwszy, to finał Ogólnopolskiego Festiwalu Obrazu, który poskutkował wernisażem we Wrocławiu! Gorące buziaki wysyłam Weronice, bez której nie byłoby tego sukcesu!
Sprawdzić zachęcam tutaj: 
Ogólnopolski Festiwal Obrazu

2015 owocował także w sprzęcie, jakim się posługiwałam. Rok zaczęłam z 18-55, przechodziłam z 58/2, poprzez 18-105, aż do 50 1.8!

A teraz chyba najbardziej wyczekiwana część, idziemy!




Z całego serca dziękuję każdej osobie z powyższej sklejki! Za mega atmosferę i efekty! 
Wymieniając od początku, oklaski otrzymuje:
Ania, Daria, Mariola, druga Daria, Weronika, Paulina, Żaklina, Karolina, Martyna, Zuza, Kasia, Renia, jeszcze raz Mariola, Klaudia i Artur, ponownie druga Daria, jeszcze raz Ania, Kinga, Sara, ponownie Weronika, Klaudia, Marlena i znów Ania!


Teraz takie trzecie podumowanie, a drugie sklejkowe:



Tutaj w skrócie to co udostępnione poza sesjami, czyli:
pierwszy wypad nad morze - z samego początku czerwca, jeszcze bez aparatu :(, 
traska, czyli pierwsze oblicze wakacji, 
Karpacz, najśmieszniejszy jednodniowy wypad w roku :D,
Jakubów,
Książ (zdjęcie #nofilter z telefonu)
i mooooooooorze moje najlepsze, którego podsumować nie umiem i wpadajcie ze szczerego serducha na cały post:( 
TUUUUUUTAJ MOJE NAJLEPSZE

Instagram też mnie podsumował w 2015 roku tworząc #bestnine2015:



W sumie z 2015 mam tam tylko 23 zdjęcia, ale dzięki za to, że tam też jesteście ze mną! :D

A tutaj już ostatnie podsumowanie w wersji bardziej mojej:



PS podsumowanie nie zawiera zdjęć z osiemnastek, chrzcin, fotoreportaży i kilku prywatnych zleceń!
A celem 2016 jest robienie mniej tfp, tylko na ciekawych projektach.

Jednym zdaniem: TO BYŁ BARDZO DOBRY ROK!



Wam życzę, żebyście w 2016 roku spełnili wszystkie marzenia i byli lepszą wersją siebie. Trzymajcie się, do następnego! :)

Komentarze

Popularne posty