Jak to działa?





Witajcie :) 
Dzisiaj post czysto informacyjny.
Wczoraj jedna osoba uświadomiła mi kilka rzeczy, które skłoniły mnie do refleksji. Tym samym stwierdziłam, że czas coś zmienić. 
1. Ilość sesji się diametralnie zmniejszy. Pragnę się skupić na fotografii motoryzacyjnej, jednak dalej można się ze mną umówić na zdjęcia :)
2. Jeśli masz na nie ochotę, pisz śmiało. Nie gryzę :)
3. Nie pobieram żadnych opłat, chyba że w grę wchodzi dojazd.
4. Jeśli chcesz specjalne, 'artystyczne' zdjęcia, to nie żyj w przekonaniu, że wszystko za Ciebie załatwię. Musisz mieć w to duży wkład.
5. Nie zaczynaj rozmowy 'hej, pójdziemy na zdjęcia?' lub 'może wyskoczymy na fotki?'
6. Jeśli umówiliśmy/umówiłyśmy się na zdjęcia, ale nie było konkretnego terminu, odezwij się wtedy, gdy Ci pasuje. Tylko nie oczekuj, że pójdziemy na nie następnego dnia, bo z reguły nie jest to możliwe ze względu na mój czas, a raczej jego częsty brak :).
7. Dostarczam zdjęcia w góra dwa dni po sesji, często nawet tego samego dnia. Jeśli potrzebuję na to więcej czasu, po prostu dostaniesz taką informacje.
8. Fotografie zgrywam na pendrive lub wysyłam na pocztę. Najpierw dostajesz najlepsze według mnie, przerobione, dostosowane do dodania na jakikolwiek portal. Potem zgrywam resztę nieprzerobioną. Wybierasz, które Ci się podobają i dostajesz przerobione. 
9. Taka uwaga, nazywaj to przy mnie 'zdjęciami', a nie 'fotkami'. Proszę :)
10. Poszukuję nowych twarzy, więc jeśli nie miałaś/eś jeszcze u mnie zdjęć. Możliwe, że czekam właśnie na Ciebie! :)



+ mini fakt. 
Każdą propozycje zdjęć mogę odrzucić. Ale spokojnie, jeszcze nigdy tego nie zrobiłam :>



Komentarze

Popularne posty